Wektorowo mi…

Od wczoraj bawię się rysowaniem wektorów… niby nie jest to proste, ale jednak daje sporo satysfakcji, co jest dla mnie szokiem, jeżeli chodzi o cokolwiek związanego z grafiką.

W związku że i tak obnoszę się tym dumny jak paw, co zapewne wiele osób denerwuje – wybaczcie! – to i tu się pochwalę moim cudownym dzieckiem…

A teraz coś, czego jeszcze nikomu nie pokazywałem – ten sam sterowiec od tyłu. Wbrew pozorom, był trudniejszy do zrobienia – ten na górze, przynajmniej jeżeli chodzi o kontur, zrobiłem obrysowując inną bitmapę (co też nie jest jakoś super proste, przynajmniej dla mnie :-P).

Taak… rozumiem was, ale to jest mój blog, więc tu jest to co mnie interesuje :-P I mnie nie prowokować, bo mam zamiar napisać cudowny* opis techniczny tego Zeppelina, a jak będziecie zrzędzić, to go tutaj umieszczę :-P

* cudowny, bo nie znam się niemal wogle na technice. Więc sporą część będzie trzeba zrzucić na Morwańskie Laboratoria Naukowe, które wynajdą supergaz, dwa razy lżejszy od helu, i superstal, która jest o połowę lżejsza i dwa razy mocniejsza. albo coś takiego… a te silniki to pewnie będą mieć napęd jądrowy.**

** wbrew pozorom, to nie jest aż tak wielkie sci-fi. Były i są takie plany – odsyłam do tego artykułu na Airbot.net – serwisie o sterowcach.

0 Odpowiedzi to “Wektorowo mi…”



  1. Dodaj komentarz

Dodaj komentarz




Staty

  • 7 831 wejść
Wrzesień 2007
Pon W Śr Czw Pt S N
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Last FM

Ile warty jest ten blog?


My blog is worth $2,822.70.
How much is your blog worth?

MyPersonality

Click to view my Personality Profile page